A portrait of the nerd...

lördag, februari 26, 2011

Fortsättningen

.
.


Sedan slutet på December har Sverige befunnit sig i ett minst sagt frostigt tillstånd, och än fortsätter det. Jag längtar till sol och värme just nu. Cyklingen har det inte blivit nåt av på ett tag heller, funderar faktiskt på att utöka mitt stall, får ev. göra mig av med ett par andra då tyvärr, platsbrist vad kan man säga... Jag spanar på en surly cross check, jag får väl ta upp frågan med min lokala cykelhandlare.

Nu till Amerikanarna! Strax innan jul dök dom upp hos oss igen! Denna gången fick vi ha dom hos oss i ca 2 veckor. Det blev massor av middagar, fikor, ett födelsedagskalas, ett nyår och ett nyårdagsfirande (med Ivanhoe), palmhus visiter, uteätande, skratt, gråt och mycket mycket mer. Verkligen den bästa av tider.












Vill man veta vad vi åt på nyår och annat matnyttigt så kolla in denna bloggen.

Och nu till det vi alla väntat på *trumvirvel* Nya Lägenhets bilderna
(Hobbyrummet får ni bara se lite av det är fortfarande ganska stökigt):