A portrait of the nerd...

måndag, maj 05, 2008

Velodromen

I söndags gjorde jag något jag sett fram emot väldigt länge, jag åkte tillsammans med KCR iväg till Ystehede, Norge för att utforska deras velodrom. En visserligen nedgången och i asfalt men den dög bra åt mig. Jag hade fått låna en av roller race cyklarna som tidigare har behandlat mig väl och det var kul att få pröva den i sitt rätta element(Den har NJS märkt sadel). I början var vi nog alla lite nervösa men efter en stund så låg vi i kurvorna som värsta proffsen. Det var en fantastiskt fin dag, soligt och hur kul som helst. Jag hoppas verkligen att vi kan åka dit snart igen. Fast jag ska iofs snart iväg till Portland OR och kanske får chansen att testa Alpenrose!!! Gött att man inte är en velodromeoskuld längre, då kunde den nog bli väldigt läskig. Så här kul hade vi iaf i Ystehede:







och nu en helt oredigerad film! Men det bjuder vi på!