A portrait of the nerd...

måndag, mars 24, 2008

Födelsedagskalas!!!

Så kom då den stora dagen, för 27 år sedan låg min mor och stånkade och stönade i hela 42 minuter, innan jag pluppade ut. Det gjorde hon bra. Tack mamma! Så för att fira denna dag blev det kalas. Temat var som tidigare sagt mexico så det blev vegansk mexicoinspirerad mat(bäst att gardera sig) och dagen och kvällen igenom spelades sk. narcocorridos musik. Först kom familjen och lite senare kom vännerna. Det blev en trevlig dag och jag hoppas att alla trivdes och hade det trevligt oxå, trots att det stundvis blev lite trångt. Jag är faktiskt ganska fascinerad över hur mycker folk man ändå kan klämma in i våran lilla tvåa :) Nu kommer bildbevisen på allt skoj!
















Någonting säger mig att det flesta hade skoj, för det blev ganska sent och det måste ju vara ett gott tecken. När dom sista personerna gick ut så hade det snöat rätt ordentligt ute. Hade jag inte varit så trött hade jag gärna pulsat runt ett tag. Michael, du ska ha stor cred för du var nog den enda i går som cyklade hem. Hoppas det gick bra.

Jag är väldigt tacksam för att jag har så många sköna vänner och så mysig familj. Tack för en grymt rolig födelsedag!