A portrait of the nerd...

torsdag, maj 01, 2008

Första maj!

Äntligen kom då första maj! En av dom få högtidsdagar som jag verkligen tycker är värd att fira. MEN. Jag kan inte minnas när det var så här dåligt väder sist. Det regnade hela dagen... Men trots vädret så blev det en rätt härlig dag! Jag hade försökt rodda ihop en liten cykelsektion i tåget och hade tom sytt en egen liten cykelvimpel. Men det blev en ganska liten uppslutning, iaf på den fronten. Men det gjorde inte så mycket. Jag fick tjoa och skrika lite samt sjunga internationalen. Det blev även en trevlig första maj fika efteråt. Sen måste det bara sägas att IT och Mediasyndikatet ska ha så mycket cred för sin supercoola banderoll! Fick även se den jag sydde förra året åt handel och serveicesyndikatet, i det ultimata arbetarmaterialet, bävernylon! Så tufft!






Senare på kvällen blev vi hembjudna till Anna och Robert på middag och jag fick chansen att träffa hennes trevliga bror igen. Det var en perfekt avslutning på denna dagen.



1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home