A portrait of the nerd...

onsdag, maj 07, 2008

Premiärturen

Jag älskar min merckx, den är både snygg och skön att köra. Det är skandal att jag inte använt den förens nu. Har jag tur så har jag lärt mig att använda växlarna till på söndag också. Idag körde vi ett gäng på sex personer från Veloform och ner till Särö. Vi stannade på värdshuset för en fika, för att sedan vända tillbaka. Här finns mer bilder. Det känns riktigt bra inför loppet. Jag kommer garanterat att vara trött men med fina vägar och fint väder så kommer stämnigen att vara på topp. På lördag ska det fixas lite med meckxen, ska bla. linda om styret. Så den blir ännu lite finare! Jag klurar faktiskt på att byta ut både styre och stam vid ett senare tillfälle, antagligen tittar jag runt lite i Usa. Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch, ah...

1 Comments:

  • At 6:36 fm, Anonymous Anonym said…

    Snygga strumpor! Var har du fått tag på dom? Måhända på BikeCentral? ;-)

    /Kåre
    ...som just köpte ett likadant par idag!...

     

Skicka en kommentar

<< Home