A portrait of the nerd...

lördag, augusti 06, 2011

I'm back!

.
.


Nu har det gått ett bra tag sedan sist. Jag har haft lite mycket för mig och varit ganska så trött faktiskt. Men nu såhär i början av Augusti har jag lyckats återhämta mig så det är väl på tiden att jag skriver lite. I dagarna åker vi till USA och Portland igen! Som vi har längtat! Nästa uppdatering lär väl bli "over there".
Men varför har jag då varit så trött? Svaret har vi nedan:




Pga. den här lilla krabaten! Men jag måste säga att jag har kommit lindrigt undan vad det gäller konstiga gravid-åkommor. Häromdagen var vi på ultraljud och det var faktiskt helt fantastiskt! Det gjorde det hela lite mer verkligt också. Tänk vad man kan egentligen?!

Annars har vi fyllt våra dagar med:

Bad i plaskis med favvis systerdottern.





Resor till vadstena.



Midsommarfirande i goda vänner lag.



Annordnat cykelfestivaler.





Odlat och myst på balkongen.



och mycket mycket mer...

2 Comments:

  • At 10:21 em, Anonymous Anonym said…

    Men Grattis Sus-bus o Johan för bullen i ugnen som ni bakat...
    Jag gick in här för att kolla läget lite eftersom det var typ 100år sedan och vad får man reda på då? Jätte roligt! Puss puss

     
  • At 8:07 fm, Blogger Magnus said…

    Grattis!!!! Vad håller ni på med nu för tiden? Har ni set Portlandia?

     

Skicka en kommentar

<< Home