A portrait of the nerd...

måndag, maj 26, 2008

Resan


Nu är det snart dax för oss att lämna gamla Swedala för Amerikat. Det är konstigt men det är med blandade känslor jag gör detta för jag har haft så roligt sista tiden att det nästan känns ledsamt. Nu ska jag inte missunna KCR-gänget några trevligheter men jag blir lite avis på planerna. Nu närmast ska det annordnas en Camera cat, och det har även talats om en långtur ned till malmö. Hoppas i alla fall att det finns några roliga aktiviteter kvar när jag kommer tillbaka. Fast nu ska inte verka helt av på att åka till USA, sist vi var där var det helt underbart! Folket, maten och all cykling! Det ska vara nån form av cykelfestival när vi är där; pedalpalooza, som bjuder på aktiviteter varje dag, och bara det att få träffa Per och Amelia igen är ju helt grymt. En annan sak jag ser fram emot är min nya cykel, förhoppningsvis får den åtminstone en gång känna på sitt rätta element och vi kan åka på alpenrose velodrome ihop.

Men shit, vad jag kommer att sakna er allihop....