A portrait of the nerd...

söndag, maj 23, 2010

Liseberg

.
.


För ett par veckor sen så bangade jag Hisingen runt. Dels hade jag ingen cykelpartner och minns hur tufft det var året innan så jag ville inte ta några risker. Sen har jag inte cyklat lika mycket i år heller. Men nästa år blir det nog jag och Anton som team:ar upp. Det ser jag fram emot! Tror faktiskt att det bara var två kometer som ställde upp i år. Men nästa år så, då kommer vi igen!

Istället för att cykla så gick jag och Johan till Liseberg. Där vi mötte Anna och hennes kompis med barn. Vi hade en himla trevlig dag. På Liseberg var det trädgårdsutställning och både jag och Johan kände en stark längtan efter en trädgård, eller åtminstone en liten balkong...
























Efter några timmars promenerande så började vi känna oss nöjda och var på väg hem men då dök Robert, Anna och Torkel upp. Vi bestämde att vi skulle äta Kellys middag så vi fick hänga kvar ett par timmar till. Dom åkte Kållerado bla. Vi kände oss dock inte så karusellsugna denna dag.





Innan det var dags att åka och äta gick vi förbi ett chipshjul och Johan la en tia för skoj skull. Han satsade bra för han vann nämligen stjärnvinst och världens största chipspåse!