A portrait of the nerd...

onsdag, juli 15, 2009

Hemma igen


Nu har vi varit hemma i en vecka och kommit in i den vanliga lunken... Semester är bra fint, speciellt när den firas i Amerikat och i goda vänners lag. Men nu är det bara ca 360 dar kvar tills nästa gång. Jag har gått igenom alla bilder och ska väl lägga upp dom resterande på Pixbox endera dagen.



I förrgår fick vi finbesök från klanen Myrenås. Dom var på semester och hade vägarna förbi. Vi fikade på Zenit och på kvällen så åt vi middag hemma hos oss. Vi har inte setts på ca 2 år och det var nästan läskigt vad stora barnen hade blivit, men himla fina också.


Mitt virkande går framåt och nu verkar det bli en mindre grönsaksaffär. Det är svårt att sluta. Har planerat en blomkål och en palsternacka, sen får vi se.



I helgen har jag långhelg och då tänkte jag passa på att fly våran Gotiacup-infesterade stad och dra till Falkenberg. Men fuskar och åker bil, får cykla ner lite senare i sommar när vädret har stabiliserats. Johan kommer också men först på lördagen. Hoppas på lite sol och bad men att mysa vid kakelugnen går också bra.

tjipp

2 Comments:

  • At 8:51 em, Anonymous Anonym said…

    Vilka fina grönsaker du har virkat! Hittar du på allteftersom eller gör du efter något mönster? Gunilla

     
  • At 5:56 fm, Blogger sus said…

    Bara hittat på! Jag tar bara ut och in för att forma, och ibland kan man forma med hjälp av stoppningen också. Himla fint blir det iaf. Snart kommer fler bilder :)

     

Skicka en kommentar

<< Home