A portrait of the nerd...

söndag, augusti 19, 2007

Slutet på augusti

Det verkar som om sommaren börjar lida mot sitt slut. Jag antar att det är en klyscha men det har gått väldigt fort. Sen har det ju inte varit den soligaste sommar i år heller. Fast jag hoppas att det blir varmt i september, som förra året. Det hade varit så lägligt då jag har en veckas semester och några långväga gäster som dyker upp.

Det har varit en lugn vecka annars. Mycket jobb. Så här kan det se ut kl 6 på morgonen i Göteborg.


Hälsade på grannarna här om dagen och dom var hundvakter. En hel flock hade dom hos sig. Trevliga och väldigt söta.


Har äntligen fått tummen ur och åkt på en tur med Komet club rouleur. Vi cyklade till Lerum via nånstans som jag inte riktigt kommer ihåg vad det heter. Det blev en paus i Lerum först med pizza och sedan fika innan det bar av hemåt igen. Jag tyckte mig höra siffran 6.6 mil. Ganska imponerade faktiskt. Det är nog min längsta tur hittills. Men mer ska det bli!


Tror att jag snart måste skaffa en ny sadel, kanske en sån där med hål i.
Man är allt lite öm efter trippen. Värst blir det väl imorgon med träningsvärken.
Puh...