A portrait of the nerd...

onsdag, oktober 24, 2007

Eländes elände...


Jag hann med att jobba en dag efter att vi kom från minisemestern innan jag blev totalt utslagen. Nu har jag varit hemma i snart i en vecka, och allt pga ett hemskt förkylningsvirus. Johan har också varit dålig men har tappert nog tagit sig tillbaka till jobbet. Ibland har man tänkt att det hade varit skönt att bli sjuk och få chans och ligga hemma några dar, men fy f*n!!! Det finns inget värre. Ännu värre är det att man inget kan göra när det gäller virus bara att vänta ut... Så nu äter jag huvudvärkstabletter dricker te och knaprar hostdämpande och hoppas att det snart ska gå över. För att göra det ännu lite mer eländigt så ska mina galna cykelkamrater ut på höstens tuffaste äventyr... *snyft* Dumma dumma virusar....

1 Comments:

  • At 10:54 em, Blogger Per said…

    Va trist! Du kan ju mentalcykla istallet, inne i huvudet liksom.

     

Skicka en kommentar

<< Home